13 februari 2008

Vårsol

Idag har jag haft matteprov. Jag tror att det gick ganska bra (det trodde jag att det gick på NO-provet också innan det visade sig att jag fick 10/19!) Sedan när vi skulle äta lunch som vi hade sett fram emot i flera dagar eftersom det skulle vara pannkakor så var all mat slut när vi kom dit och skulle äta. Jag börjar bli så himla trött på det nu. Igår var maten slut och idag också. Man undrar ju hur dom tänker att vi ska orka en hel lång skoldag när vi inte får någon mat!? Det blir ju heller inte bättre när vår klassföreståndare tycker att vi ska äta isbergssallad och knäckebröd.

Iallafall så hann jag märka att vårsolen tittade fram påväg till skolan idag. En och annan blomma har jag sett också. Man får en härlig känsla i kroppen när det är vår:)

Inga kommentarer: