14 mars 2008

Freeedag

Äntligen fredag. Jag har varit så trött idag så jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Min älskade hund har legat i min säng i natt och varit uppe i mitt rum och pipit, voffat och väckt mig så att jag inte kunde somna om. Det blir nog somna i soffan ikväll. Imorgon tror jag att jag ska åka in till stan och på söndag så ska jag vara med C. Vi ska fika på ålstensgatan med Engla och sedan åka hem till mig och bada i poolen :) Det blir första gången Clara får träffa Engla.
Ser verkligen fram emot det. Just nu sitter jag på jobbet och är precis klar. Ska nog åka hem snart.. Jag ska inte köpa så mycket saker i stan imorgon för jag sparar lite till Prag. I övrigt känns det ju skönt att jag kommer få min lön dagen innan vi åker. Det betyder; Massa shopping!

Inga kommentarer: