17 mars 2008

Marimekko at h&m

heej, sitter här och kollar på Anna Pihl, ni tror väll att titta på tv är det ända jag gör, haha. Jag har börjat sitta vid min laptop mer än min dator. :)
Kan ni förstå att det snöar ute!?, Det är helt sjukt. Jag hade ett tag ett svagt hopp om att det skulle vara sol på min födelsedag den 25 mars men just nu ser det ärligt talat mörkt ut. Men aja, den 26 drar ju jag iväg till Prag där det säkert är sol.
Det känns som att lättade inom mig idag när vi fick skjuta upp nouppsatsen och svenska-argumentet till efter lovet. Jag hade inte räknat med att kunna sitta här och skriva nu utan bara göra läxorläxorläxor. Sköönt.
Idag fick jag reda på att marimekko at h&m kommer ut i butikerna den 10 april. Det lär inte vara någon höjdarkollektion men det kanske finns något fint. Jag tänker i allafall kolla in den. Annars undrar jag vilken nästa designer som kommer göra en kollektion är. Jag var med många andra tusen och trängdes i dörrarna till h&m när Roberto Cavalli släppte sin. Jag lyckades raffa åt mig rätt mycket saker faktiskt. Hoppas det blir någon bra designer. / T

Inga kommentarer: