03 mars 2008

Måndag

Tjoho. Idag var det första dagen efter lovet. Det var en helt okej dag faktiskt. Men jag tycker jag borde få en till veckas lov eftersom jag var sjuk hela lovet, Influensan och sedan Kräksjuk. Jag åt på en resturang i fredags och åt något som inte va bra. Det slutade med sängen för mig hela lördagen. Jag fick tillbaka matteprovet idag, jag är ganska nöjd faktiskt. Jag fick gå tidigare från svenskan idag för jag skulle till tandregleringen. Hon tyckte allt såg fint ut efter tandställningen :). Nu ska jag bara slipa, bleka och sedan sätta tandsmycke på tanden. Längtar.
Efter tandis som bara tog fem minuter sprang jag in till H&M och köpte mig en gul tröja och ett par skor. ♥


2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken fin profilbild på har älskling :) <3

Anonym sa...

tack bästa, togs igår :)
Din är också väldigt söt förresten,
<3