08 april 2008

Hemma idag också.

Jag håller tummarna för imorgon. villvarafrisk! Kom nyss på att jag skulle ha No prov idag. Jag har inte tränat någonting, menmen. Hade jag vetat att jag skulle vara sjuk så hade jag kunnat ta med böckerna hem. Jag får antagligen göra omprov på tisdag långt efter jag har slutat skolan, vilket jag kommer skylla på att jag ska vara barnvakt och därför inte kan (fast jag självklart inte ska vara det). Haha, men det e ju jättetaskigt att jag ska behöva sitta i skolan i några timmar och vänta bara för att göra ett prov alldeles ensam. Jag ska vara med på träningsmatchen nu i helgen med det nya laget, det känns lite nervöst eftersom jag inte har tränat fotboll på evigheter nu. Kul blir det nog. Jag kollade på två filmer igår, eller va det i förrigår? Aja, de va i alla fall Beck-Flickan i jordkällaren och Irene Huss-Den krossade Tanghästen. Max och Jag fick varsin av familjen Sandin i födelsedagspresent, både var jättebra. /T

Inga kommentarer: