29 maj 2008

Det här var jag på idag!


Outletbutiken vid Gärdet började en stor utförsäljning av vår-och sommarskor idag!
Det såldes även smycken från Pilgrim, Baglady och Dyrberg & Kern samt nyinkomna Friis & Co väskor!


Öppettider: Torsdag 29 maj kl. 08-19, Fredag 30 maj kl. 10-18, Lördag 31 maj kl 10-16

Adress: Öregrundsgatan 3, T-bana Gärdet, uppgång Värtan (Snett mittemot Friskis & Svettis på Tegeluddsvägen)


Priser: 200 kr/paret (3 par för 500 kr) och 350 kr för alla nyinkomna Friisväskor.

-

Det här var jag och Clara på idag efter skolan. Jag köpte två par Friis and Company skor. Hittade även en jättefin ring som jag ville köpa men de tog inte kort på smyckesavdelningen :( Jag tycker det var rätt mycket skit men några få fynd kunde man göra.


Jag köpte ett par svarta och ett par bronsfärgade.


Inga kommentarer: