14 maj 2008

Pool

Hej. I går kväll låg jag och planerade hur jag skulle ringa till hm gallerian exakt kl 1 minut över 10 då det öppnade. Jag hade lektion då och inte möjlighet att åka till hm. På gympan idag när vi sprang slingan så tog jag med mig mobilen för att kunna ringa. Prick tio märker jag att mobilen har flygit ur fickan. Jag hoppas på att någon i min klass ska hitta den på vägen så jag vänder inte. Som sagt kom en kille med min mobil kvart över tio. Jag ringer mamma som ringer hm för att jaga efter klänningen som jag ville ha. Efter 15 minuter hade den tagit slut och det hade stått 200 pers utanför hm för att rusa in och grabba tag i klänningen. Nu är den slut i hela Stockholm. KUL! Jag badada idag. 21 grader i poolen. Vad modig jag är! Nu ska jag kolla på Grease för att få inspiration. Kram

Inga kommentarer: