06 maj 2008

Skola

Hej bloggen. Matteprov idag. Jag var otroligt nervös innan och har varit det de sista dagarna men jag tror faktiskt att det gick bra. Läraren rättade mitt prov och sa att jag hade ett fel på A-delen. Hon rättade inte min B-del idag. Vi fick sluta tidigare också, 20 i två istället för kvart över. Jag åkte hem i hopp om att min älskade lillasyster och mamma skulle vara här men icke. Jag kom på att mamma sa att lilla stackars Engla skulle ta en spruta idag. Vi läser en jättebra grupp-bok på svenskan, Imorgon när kriget kom heter den. Jag måste säga att jag var väldigt skeptisk i början dels för bokens titel och pga framsidan som inte är särskilt inbjudande. Men bra är den iallafall. Nu sitter jag och funderar över sommarjobb. Jag vill nog bara jobba på helgerna av lovet tror jag. Saken är den att jag troligen är lite sent ute. Men försöka ska jag. /T

Inga kommentarer: