02 juni 2008

Debatt

!Hola! Gud vad trött jag är! Jag låg och solade hela dagen igår och drack antagligen för lite vilket slutade med att jag hade en djävulsk huvudvärk igårkväll och imorse. Det gick som tur var över lite senare. Vi hade debatt på svenskan idag, det var otroligt kul att se folk i min klass gå in så mycket på en åsikt som man egentligen kanske inte hade. Någon grupp hade för att ta in invandrare i Sverige och en annan grupp var emot att ta in invandrare i Sverige. Det slutade dock i princip med att vissa satt och skrek åt varandra för att de tyckte tvärt emot. :)
Jag var nyss och lämnade min älskade klänning från H&M Trend på posten för att skickas till Alice i Västerås. Hon har köpt den av mig. När jag kom hem bakade jag en rabarberpaj och ska snart äta middag. Klockan sju har jag fotbollsträning då jag ska testa alla mina nya fotbollskläder jag fick igår. Imorgon börjar jag klockan tio för jag ska till Aquaria. Skönt!

Inga kommentarer: