20 juli 2008

Allt går sönder för mig

Hej blogg. Förlåt för att jag uppdaterar så sällan men det är så tråkigt att skriva när man inte kan ladda upp bilder. Vill ni veta en sak. Min dongel (trådlösa nätverk) på laptopen har gått sönder igen. Jag kan alltså varken ladda upp bilder för mobilen är paj eller vara inne på nätet på min SPLITTERNYA bärbara dator. Happyhappy. Ska det möjligtvis bli ett fjärde besök på PcCity i Barkaby. En så länge är det ända jag kan göra att säga åt er att aldrig köpa någonting där.

Engla har fått en till vagn, en Maclaren för att ha när vi är bortresta osv. Mycket mer praktiskt än att släpa runt på hennes stora Urban Jungle-vagn. Idag var vi ute och testpromenerade med den och det var stor skillnad, lätt som en fjäder var den. Max och jag har också badat i poolen och sen har jag hållit på med att göra en klippbok. För ett tag sedan köpte jag ett silvrigt fint block som jag nu klistrar in bilder från tidningar i. Jag klipper ut snygga kläder, outfits, kändisbilder, snygga frisyrer m.m och meningen med detta är att när jag är fantasilös och inte har en aning om vad jag ska sätta på mig så öppnar jag min lilla bok och får inspiration. Smart som man är!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varför åker du ända till barkarby för att köpa saker? :)
Puss

Anonym sa...

Hej Tess!

En liten hälsning till er alla från ett soligt Varberg.
Ha det så bra så hörs vi.

//Mårris

Anonym sa...

Annie: Därför att min dator precis har kommit till Sverige och bara fanns på PcCity i Barbaby. Puss

Mårten: Tackar, kul att ni fick bra väder, det regnade när vi var där. Tack det samma!