01 juli 2008

Promenad

Imorse gick jag och Engla en långpromenad. De andra i min familj skulle rulla ut gräs på vår tomt och därför fick jag ansvaret att vara barnvakt. Vi gick först till Pour toi en bit här ifrån, de har riktigt snygga kläder och fina märken som Jolou, Saint tropez, Odd molly och Hunky dory t.ex. Där ifrån gick jag med en ny Odd mollyklänning som var på 50% rea. Åh vad jag älskar dessa tider! Efteråt gick vi till Ålsten där jag gick vilse men kom till sist fram dit jag skulle, Hem trevligt på ålstensgatan. Där köpte jag presenter åt en liten nyfödd kille som ska komma och hälsa på oss idag om ungefär 5 minuter tror jag bestämt. Sedan fortsatte vi mot ett fik där vi köpte bröd. Nu har jag precis stoppat in min nybakta rabarberpaj i ugnen och ska börja göra colslow (eller hur det nu stavas). Nej, plikten kallar. Hej.

Inga kommentarer: