25 augusti 2008

Jag är inte bitter.

Hej. Skriver ett inlägg innan jag ska cykla iväg till fotbollsträningen. Vi hade sovmorgon till halv nio idag, om man nu kan kalla det en sovmorgon. Dagen har flytit på lugnt och gått rätt snabbt. På rasten sprang vi till Ica där jag köpte bröd och ramlösa då det var mindre god skolmat. Efter skolan åkte jag hem och satt barnvakt åt Engla i en timme, jag försöker få ihop så mycket pengar jag bara kan innan vi ska till NY. Lön och månadspengs-dag är det också och mamma kom med beskedet att hon höjt min månadspeng till 400 kr/månad så jag ska nog kunna skrapa ihop åtminstonde 4-5 tusen tills resan. I hope, om inga snygga saker som jag bara måste ha skulle komma i vägen såklart!

Jag kan även berätta att jag ska på klassresa till Koviken på Ekerö (haha) on friday, kommer alltså hem lördag. Menmen, det ska ju bli intressant, typ. Till middag ska det tydligen dessutom serveras kyckling med banan vilket ska bli en upplevelse jag sällan kommer glömma. Men jag är inte bitter som Tony Rickardson skulle sagt.
Ha en bra kväll, kram Tess.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kykling och banan?! :O Skona oss!

Maila mig! sa...

Ja, har du inte hört!? Visst låter det hemskt. Haha, puss