15 augusti 2008

Jag ska till New York!

Hej,det blir ett sent inlägg idag. Imorse åkte jag in till Södermalm, hos Jessica på Face gjorde jag manikyr och lagade två tippar som hade gått sönder. Jag har därför fortfarande svart längst ut och jag fick även en liten söt rosett på en av mina naglar. Jag är hur nöjd som helst varje gång jag har varit där och det blir alltid så fint. Sen så skadar det ju inte heller att Jessica är snäll och trevlig som få. Om ni någon gång ska unna er en manikyr så gör den hos henne. Efteråt åkte jag raka vägen hem och hamnade framför tv:n och kollade på tennis, sedan somnade jag. Och tillsist har jag legat ute och solat ett tag. Till middag åt vi goda Svenska kräftor och självklart Ben and Jerry´s till efterrätt. Bra dag med andra ord. Mamma och Pappa har också bokat flygbiljetter till New York under höstlovet, 11 dagar blir vi där tror jag bestämt. Första gången jag åker dit så gissa om jag är överlycklig. God natt på er, kram T.

Inga kommentarer: