09 september 2008

Höst

Hej blogg. Skolan var bra. Eftermiddagen spenderades med bästa vännen Clara i stan. Vi möttes upp vid Åhléns City och gick vidare mot mammas och pappas jobb där vi plockade upp Engla. Gick sedan och fikade på Coffehouse i Souk och drack goda smoothies. Vi smet även in i några butiker på vägen då och då. Jag hittade en fin höstkappa på H&M som skulle kunna vara ett alternativ för hösten. Den var dock grå, jag hade föredragit svart.

Igår i plugget fick vi reda på att vi skulle få anordna ett disco för alla femmor i Bromma för att tjäna in lite pengar till klasskassan. Den 26 tror jag att det ska hållas. Roligt!
Lite kort varsel med tanke på alla förberedelser kanske men det ska nog gå bra. :)

Nu märks det verkligen att det är höst ute, löven gulnar och börjar falla av trädet, vädret är kallt och ruggigt och det luktar gott utomhus, jag känner för att bada bubbel varje dag, tända brasan och ligga kvar i min varma säng på morgonen. Mysigt! Och snart börjar världens bästa Gossip Girl, den 5 oktober tror jag bestämt, klockan 19.00. Nu blir det käk. Ha en mysig kväll.

Inga kommentarer: