22 september 2008

Info

Hej. Jag började halv nio imorse med världens tråkigaste teknik. Vi ska uppfinna en uppfinning vilket jag kan säga inte är det lättaste. Eftersom vi ska ha ett "Äppelviksdisco" på fredag så fick vi på klassrådet åka till de olika skolorna i Bromma och sätta upp lappar och informera klasserna. Hoppas det kommer rekordmånga barn så vi kan tjäna massor med pengar.

Jag gör min matteläxa samtidigt som jag är inne på datorn och lyssnar på Eric Clapton - Tears in heaven. Nu har jag äntligen fått reda på sanningen om vad som hände med hans lilla son. Det har gått rykten om att sonen ramlade ut genom ett fönster och blev spetsad på ett staket och om att sonen ramlade ut genom fönstret och hamnade på en bil. Jag sökte på Wikipedia och Ny-times, där står det att sonen ramlade ut genom fönstret i en lägenhet i NY från 53 våningen och hamnade på en lägre byggnad under. Då vet ni.

Inga kommentarer: