10 september 2008

miniklänning

Hej. Slutade för en dryg halvtimme sedan. Vi hade HK och lagade pasta med tomatsås. Tidigare idag hade vi idrott och orienterade på Solvik. Nästa vecka har vi orienterings-test. Synd att jag är värdelös på att läsa kartor och har ett lokalsinne lika med 0. Jag laddar upp några bilder som är tagna idag.



Här har ni min underbara miniklänning/topp från H&M Trend. Jag fick den av mor och far i förra veckan när dem kom hem från Helsingfors. Den har varit väldigt populär och är nog slut i hela Sthlm skulle jag tro. Jag har inga planer på att sälja den som jag gjorde med min andra klänning men ifall någon skulle bjuda ett riktigt bra bud kan jag tänka på det. Maila isåfall mig på T.aren@hotmail.com eller lämna en kommentar. Den kostar 600 kr i butik.
Den har mycket fina detaljer så som rosenbroderier och sammetsband.

Inga kommentarer: