19 oktober 2008

Maskerad

Hej. Gårdagen var jätterolig. Jag och mamma bakade två jättefina tårtor varav en jag gav till Ella på kvällen när hon hade sin maskerad. Jag mötte M vid Åhléns City vid 16.00 och jag fick mitt hår iordninggjort hos Björn Axén. Det blev jättefint. Vi sminkade oss lite på Make upstore och sedan åkte vi hem. Vi missade spårvagnen i Alvik och plötsligt hade vi jättebråttom. Vi tog en taxi på Alviks torg för att vinna tid. Hemma hos mig skulle jag försöka sätta på mina lösögonfransar som jag hade köpt på Makeupstore. Det lyckades inte så vi kom en halvtimma försent hem till Ella och jag var inte utklädd. Otursdag. Det var väldigt roligt iallafall och jag tror Ella tyckte att det var lyckat. På kvällen sov vi över hos M och F och vaknade inte för en halv 12 i morse. Då gjorde vi scones och pannkakor. Idag är mina planer att packa samt sy tror jag. 4 dagar till NY nu hörrni, iiiiiii. Längtar innerligt till torsdag. Denna vecka är det utvecklingssamtal så hela skolan slutar senast 13.00 alla dagar. Det blir skönt, tro mig. Ha en bra söndag och missa inte Gossip Girl klockan sju. <3

Inga kommentarer: