16 oktober 2008

Uppdaterar

Hej. Vilken hemskt dålig uppdatering det har blivit den här veckan. Skola, plugg, skola, plugg, barnvakt osv. ni vet..

Idag har det varit en riktigt jobbig dag, torsdagar har vi 7 stycken lektioner så det är en fullspäckad dag. Fast måste säga att gårdagen var värre då jag hade huvudvärk sista timmarna. Mamma och pappa var på någon konsert igår så jag var barnvakt hela kvällen, det gick bra tills jag somnade i min varma säng och vaknade fem minuter senare av att Engla skriker. Iallafall så fick jag alla mina omdömen inför utvecklingsamtalet idag, hade riktigt bra resultat i alla ämnen exklusive Musik, Hk och Idrott (där jag hade helt okej ändå). Har förhandlat en riktigt bra deal inför betygen i nian med mamma och pappa. Tråkigt blir det för dem när jag får MVG i de flesta ämnerna, lätt som en plätt, haha. Vilka loosers. Snart blir det middag och efter det ska jag fortsätta sy, hemligt vad en så länge! Måste väl plugga lite Espanol tambíen. <3

Inga kommentarer: