10 november 2008

Monday

Heey. Skola hela dagen. Sedan såg jag reprisen av Gossip Girl då jag missade avsnittet igår (var på hockeymatch i Täby). Åh vad jag älskar Gossip Girl<3 Eller nåja, kläderna.. Efteråt hämtade jag mitt barnvaktsbarn på Brommaplan och gick hem till dem och passade alla barnen. Kom hem klockan åtta och åt årets första lussebulle. Den smakade ljuuvligt. Mamma fick också smaka en av mina lussebullar, snäll som jag är. :)

Jag har nyss kollat på Matakuten, och deppat lite över vår hemska lunch i skolan och tagit ett stort beslut. Nästa klassråd ska jag ta upp det. Jag ska kämpa, tänkte tipsa skoltidningen om att skriva om att maten bör förbättras också.

Imorgon ska jag åka in till stan efter skolan, alldeles ensam och göra allt som jag vill. Man shoppar alltid bäst och effektivast ensam. Riktigt roligt ska det bli och har planerat det i en vecka nu. Det är bara att hoppas att ingen jobbig läxa eller dylikt dyker upp och förstör mina planer. Sov riktigt gott hörrni, hörs i morgon. Puss T.

Inga kommentarer: