12 november 2008

Onsdag

Hej. Det blir ett sent inlägg idag. Igår var jag inne i stan. Jag köpte årets första julklappar till mor, fina saker till Engla, en päls från h&m barn till mig själv, mascaror och andra nödvändigheter. Det började dock regna och då gick jag till mammas och pappas jobb istället. Idag slutade jag halv fem. Vi hade HK och fick göra linssoppa (det var inte så farligt som det låter!) och äppel-pannkakor. Efter det åkte jag hem en snabbis och sedan vidare mot volleybollen. Det hände mig någonting väldigt konstigt idag. Jag satt på mattelektionen och gjorde ingenting och när jag sedan reste mig vid lektionens slut hade jag världens värk i min häl och var tvungen att stödja mig på Clara resten av dagen. Sjukt ont har det gjort. Nu när jag kom hem kollade jag på hälen och den är delvis blå på sina ställen. How? Jag gjorde ju verkligen ingenting och helt plötsligt kan jag inte gå och har en blå häl? Ont i knät har jag också :(
Annars har dagen varit "händelserik" och ytterst intressant måste jag säga. Clara vet vad jag pratar om.

Inga kommentarer: