01 december 2008

1 dec.

Hej!
Vad härligt det är i dessa juletider. Det enda som saknas är snö och en stor fin julgran hit hem. Idag efter skolan var jag hos mina barnvaktsbarn och lagade hamburgare till middag samt tittade på julkalendern, den var lika dålig som julkalendrarna nu för tiden brukar var. Jag låter som en gammal gumma men vad hände med Pelle Svanslös? Nu försöker jag mig på min matteläxa och dör nästan av uttråkenhet (finns det något som heter så?). Och det var där datorn kom in i bilden. Vet ni vad! Jag somnade ungefär 6 ggr i soffan när jag var barnvakt, framför julkalendern. Jag tror inte att det berodde på hur dålig den var utan snarare på att jag inte sovit tillräckligt i helgen. Jag är alltid trött på måndagar, skärpning framöver. Vi ses och hörs imorgon hörrni! Kram T

Inga kommentarer: