21 december 2008

4 advent.

Hej! Har ni haft en bra helg? Min har mestadels bestått av ångest och julklappsstress. Igår sprang vi runt i Nacka Centrum och idag var vi först i Mörby Centrum och sedan i Täby Centrum. I det stora hela måste jag säga att jag tycker Nacka var bäst. Trots detta är jag fortfarande inte klar med alla klappar så jag är en av alla miljontals människor som kommer vara ute och trängas på stan imorgon. Pust. Jag ska inte glömma att lämna min fjällrävenjacka hemma. Man svettas floder där inne.

Jag köpte en fin julklapp åt mig själv idag också. De omtalade pumpsen från Bianco. Blir perfekta till nyår. Det fanns tre par kvar eller någonting så ni som vill ha dem får se till att skynda er. Förresten så köpte vi en gran igår. Den är nu pyntad och klar. Jag tror att mamma går runt och är lite stolt i smyg faktiskt för den är prydd av glittriga leopard kulor.


Vad tycks? Tyvärr skulle de vara snyggare utan blomman men älskar modellen.

Inga kommentarer: