12 december 2008

Friday night baby,

Jippie och hurra för fredag! Gick i skolan till 12.10 idag. Det hände faktiskt lite roliga saker i skolan. Åttorna hade ett lussetåg som var sjukt oseriöst, men gulligt. Det bestod av en Lucia, några tärnor varav en kille (ja, han hade glitter i håret!), stjärngossar och några söta tomtar. Dem sjöng verkligen dåligt, med flit dock. Skolan var generösa och bjöd på lussebullar utan saffran samt pepparkakor och festisar. Och sedan fick jag också tillbaka betygen på mina två uppsatser i Eng och Sve som jag satt och skrev på hela förra helgen när jag var på landet. Jag fick VG på Svenskan och VG+ på Engelskan. Rätt nöjd faktiskt då hon sa att det högsta betyget hon satt i klassen var VG+. Anyway, kom hem från jobbet nyss och klockan 22.00-24.00 ska jag på konfa. Kram T.

Inga kommentarer: