29 december 2008

Jag har väntat så länge på just denna dag.

Hej bloggen. Idag var det uppstigning klockan sju och bar sedan av mot mammas och pappas jobb. Dem håller på att möblera om hela stället så jag var barnvakt åt Engla, hjäpte till att bära och skruva samt städade. Det var roligt. Nu är jag nyss hemkommen och faktiskt superglad.
Jag har väntat så länge på just denna dag, vet ni varför? H&M har nämligen fått in hela sin vår/sommar kollektion på hemsidan. Jag har suttit ett tag och lagt prylar i shoppingbagen, jag "behöver" ju lite nytt inför Dubai. Åå vad jag älskar att spana in alla nya kläder.

Jag vet inte riktigt om det här funkar men jag testar. Klicka på länken nedan om ni vill komma till H&ms webshop. (Om ni vill stanna kvar på bloggen så får ni högerklicka och trycka på "Öppna i nytt fönster").
H&M

Inga kommentarer: