18 december 2008

Julavslutning

Hej. Jag är barnvakt nu igen, mamma är och lämnar min bror i hockeyhallen. Idag försov jag mig som sjutton. Närmare bestämt en kvart innan jag måste åka hemifrån. I skolan kollade vi på världens bästa flm Green street hooligans. Efter filmen tvingades vi städa kemisalen och ta bort tuggummin samt äckliga snusar under bänkarna. Snuskjobben som inte städarna gör vill säga. De flesta i klassen gick förbannat runt och muttrade och svor. Vi slutade 11 och då åkte jag hem och sov samt bakade pepparkakshus. Ni får se det när det blir klart. Egentligen skulle vi åkt och julshoppat i något centrum idag men Engla och mamma är sjuka så det blev inte av. Får bli på lördag istället. Imorgon är det julavslutning i skolan och vi som är i kören ska vara där vid 7-tiden. Därför kommer jag gå i säng runt 20.00 ikväll, om det går såklart.
Jag ska springa upp på mitt rum och lägga in några bilder på morgondagens outfit snart. Vi hörs snart igen. Puss<3

Inga kommentarer: