14 februari 2009

alla <3 dag.

Hejhej. Idag är det ju faktiskt alla hjärtans dag. Dagen började med färska frallor från Gateau. Sedan var vi på min brors hockeymatch, de var mycket duktiga och vann. Efter det åkte vi till en restaurang vid namn Kalaset. Jag åt skagentoast, kyckling och världens godaste Gino till efterrätt. Nu har vi nyss kommit hem och ska sätta oss och titta på melodifestivalen som förövrigt har försämrats kraftigt med åren enligt mig. Jag tror att jag tar med mig min chokladask som jag fick av mamma till tvn. Hoppas ni får en bra kväll hörrni. <3<3 till er.

2 kommentarer:

brathatare sa...

större bratz år man leta efter

Maila mig! sa...

Jasså säger du det?

Tragiskt att du sitter och kommenterar massa pessimistiska kommentarer på min blogg. Jag ser ditt Ip-nummer pucko.