07 februari 2009

I taket lyser stjärnorna

Hej bloggen. Gårdagen spenderades efter jobb med mina kära vänner My, Fy och GG. Jag sov över och vaknade klockan 08.00 imorse. Det var bara upp och hoppa som gällde och börja göra sig i ordning inför konfirmationsmöte i tre och en halv timme. Efteråt åkte vi fyra in till stan för att kolla in Blondinbella m.f utförsäljningen men bangade när vi såg den långa kön. Vi gick istället och fikade på något mysigt ställe på Östermalm som tyvärr serverade jordens äckligaste chailattes (chailattar?). Senare blev det lite shopping. GG åkte till sin sång/dans träning och vi strosade runt lite sålänge. Därefter blev det sushi vid Hötorget och sist film på Sergel. Vi såg I taket lyser stjärnorna och den var helt underbar. Skratt blev det när vi upptäckte att både Fy, My och jag satt och grät. Det var min händelserika dag. Och det innehöll en del shopping också men det visar jag upp någon annan dag. Ha en bra kväll sötisar. Kram

(My=Mikaela, Fy=Filippa, GG=Gabriella)

Inga kommentarer: