04 februari 2009

Wildchild

Hej blogg. Igår var det skola som gällde, efter plugg så fikade jag och Elin på Park och drack alldeles för stora Chailattar. Därefter var det barnvakt som gällde till sent. När jag kom hem gjorde jag läxor och åt middag.

Nu ska jag snart åka med pappa till jobbet och sedan vidare till läkaren. Jag ska kolla min hosta. Så jag missar so:n och idrotten. Inte mig emot. Efter skolan åker jag nog in till stan och köper en present åt min älskling Engla som fyller 1 år imorgon. Planen var så att jag och E tänkte fråga M och F ifall de ville se på Wildchild på bio idag men det blir nog inte av för jag måste vara barnvakt. Ha en bra dag, kramar

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA! "Chailattar".
Kommer du inte ihåg när jag var fundersam över vad det hette? Vi kom fram till att det hette lattes inte lattar. Men inte då.
Haha, puss söt.

Anonym sa...

Jo, haha. Du anar inte hur länge jag satt och funderade på vad jag skulle skriva! Det fick bli Chailattes iaf. :) Puss på dig

Anonym sa...

Haha! puss