25 mars 2009

15 år.

Hej. Jag vet inte vart jag ska börja. Min dag har varit fullkomligt underbar och jag vill tacka alla som bidragit med någon present, ringt, gett mig blommor eller söta kommentarer. You make my day guys.


Jag har fått bästa presenterna, ätit tårta, druckit chailatte med E, varit i stan, klippt mig, ätit middag på F12 och fått blommor och teckningar. Nu har precis mina bästa vänner M och F varit här och jag fick ett jättegulligt Thomas Sabo smycke i form av en klacksko. Trots att det är min b-day så har jag rätt mycket läxa att göra. Jag kan ju lägga in lite bilder på vad jag har fått för fint.


Rikskuponger är ju alltid bra att fika för.


En agenda från Louis Vuitton.

Carrera solglasögon. Modell Safari.
Sötis äter tårta.

Världens finaste.

Bak.

En DKNY plånbok matchande min väska.

Smink från Mac.

Världens bästa Elin gav mig ett stooort paket innehållande en finfin bikini från H&M och solisar.

En fin prinsesstårta till födelsedagsbarnen.
God middag.
Bra avslut på dagen, två blombuketter och teckningar ligger och vänter utanför dörren. Den minsta från mina barnvaktsbarn och den större från mina kusiner.
Annars har jag också fått en brun Busnelkofta, boken Stil, pengar, hårklippning, trisslotter (jag vann faktiskt 50 spänn!) och remsa. Jag är glad som en kexchoklad. Nu blir det läxor.

Inga kommentarer: