30 mars 2009

E´s birthday.

Hej. Mitt ärende idag på lunchen gick bra. Jag hann göra det jag skulle och till och med slinka in på Lindex för att titta ifall de svartvita strumpbyxorna fanns. Men det gjorde dem inte. Jag kom hem med ett par röda och ett par med ett svart ben och ett vitt ben istället. Alltid är det något som man brukar säga. Ni kan få se dem imorgon för då tänkte jag ha dem på mig. Jag passar på att skicka iväg en stor grattis-kram till sötaste Elin som fyller 15 idag! Självklart kom jag med ett pinsamt, stort paket innehållande vit tee från H&M, ett guldkedje halsband i partier från Topshop och ett indianigt pannband det också från Topshop.

Nu ska jag snart gå och göra Gino av färska jordgubbar, kiwi och banan till familjen min. Hoppas de blir glada. Kisses.

Inga kommentarer: