28 mars 2009

Lördag

Hej. Har ni haft en bra lördag? Planerna för den här dagen för min dag skulle egentligen ha sett ut som så att jag skulle befunnit mig i Strägnes på hockeycup men eftersom min mor är risig och vi andra lite förkylda så valde vi att stanna hemma istället. Jag har mest städat hela dagen för imorgon kommer mina morföräldrar och min farmor hit på lunch, vi ska utbyta lite julklappar (!) och födelsedagspresenter samt umgås och ha trevligt.

Dagen började iallafall med att min älskade lillasyster på 14 månader slängde ner min Ipod nano i ett vattenglas som stod vid min säng. Tack Engla! Jag började gråta och sprang ner och började torka den med en hårfön. Det verkar ha fungerat för den ända biverkningen (ännu) är ett slags leopard/kroko-mönster under själva skärmen. En vattenskada med andra ord.

Nu ska jag äta en god lördagsmiddag. <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har (hade ;D)du för ipod? Vilken färg? Fick du den i födelsedagspresent?

Tess sa...

Jag hade en sån där liten fykantig Nano i silver. Nej jag fick den av min bror i julklapp förra året. :)