13 mars 2009

Tappat mobilen

Hej, vill ni veta varför min dag varit så dålig? Jo, det är för att imorse hade jag väldigt bråttom till skolan så jag slängde ner min mobil i väskan och sprang. Självklart halkar jag på samma gata som jag bor på och slår hårt i rumpan. Jag skäms som tusan så reser mig upp och småspringer vidare. När jag kommer till skolan så upptäckar jag att min mobil är puts veck. Efter nogrannare eftertanke insér jag att det mest logiska är att den måste flygit ur väskan när jag föll.


Detta betyder alltså att jag inte har möjlighet att lägga in några färska foton här på bloggen. Men eftersom att jag har lovat er att visa min nya trenchcoat från United Colors Of Benetton och jag alltid håller vad jag lovar så kommer här en bild från Google på en i liknande stuk.
Skillnaden är väl att min är svart (den här är i denim), har bruna knappar samt ett brunt spänne.

2 kommentarer:

Anonym sa...

otur kanske för det är fredagen den 13de*

Maila mig! sa...

Ja, det är möjligt :)