21 april 2009

Matthew Williamson at H&M

Ja hörrni. Usel uppdatering har det blivit. Jag är överbelastad med läxor hit och dit samt prov i början av veckan och tyvärr är det ju så att skolan går före bloggen..

Anyway, på torsdag är det dags för Matthew Williamson at H&M. Hänger ni på låset? För min del var det tänkt så för jag var lite sugen på klänningen med påfågelsfjädrar och det breda nitskärpet men min kära mamma tyckte inte att det var något intressant i kollektionen (jag menar, hallå!?) så hon har dragit tillbaka sin närvaro. Vilket menar att jag måste göra desamma. Men det finns ju trots allt lite att köpa på nätshoppen från kl. 23.59 på torsdagskvällen så jag får väl försöka då istället. Förra året slutade det dock med att hemsidan blev överbelastad och stängdes ner så vi får hoppas på bättre i år.

Nu ska jag fortsätta med pluggandet. Kramisar

Inga kommentarer: