16 april 2009

Ointressant egentligen

Hej. Hur mår ni? Jag mår bra som tur är (peppar, peppar ta i trä) men stukade dock tummen på Idrotten och har lite ont. Alltid är det något. Jag har brist på saker att skriva. Jo, imorgon är jag bjuden hem till Clara på Twilight-kväll och bastu med tjejerna i min klass. Det ska bli mysigt. Annars har jag nyss räknat matte. Och längtar innerligt till varmare breddgrader och sommar. Som vanligt alltså. Jag kanske hittar något kul att blogga om senare för det var väl allt jag hade att säga. Nu vet ni att jag lever iaf. Kramisar

4 kommentarer:

Anonym sa...

" you´re impossibly fast. And strong. Your skin is pale white, ice-cold."

Anonym sa...

// mikaela

Anonym sa...

"If I could dream at all, it would be about you. And i'm not ashamed of it"

"Edward... everyone's staring..." //Bella
"No, not that guy. Oh, wait he looked" //Edward

Tess sa...

Hahaha, din lilla nörd! Vad kommer det sista ifrån? Kisses