26 juni 2009

Macarons

Hej! Igår cyklade jag och E till stranden med picknick i bagaget och satte oss på gräset och åt. Vi hade pastasallad och paj med oss. Det var väldigt mysigt. Sedan åkte vi hem och tog ett snabbt dopp i poolen. Sen bar det av mot stan där jag och mamma gick i lite affärer. Bl.a kollade vi in en vintage chanelväska på Två, tre gånger som kostade ca 10 000, men det var en konstig modell så jag tyckte priset var alldeles för högt. En Chanel 2.55 Jumbo i svart och med guldkedjor ska det självklart vara. Vi åt middag på en restaurang som hette Patisserie och det blev macarons till efterrätt.



Sedan på kvällen kollade jag och E på film och tältade i hennes trädgård (tradition). Idag gick jag, F och E hem till mig och bada och sola vilket vi gjorde hela dagen. Till lunch gjorde vi våfflor.

Inga kommentarer: