28 juli 2009

Pic´s

Nu kommer massvis med bilder ifrån min semester i Palma. Jag är trött i fingrarna och orkar helt enkelt inte lägga in fler bilder nu men det kommer väl med tiden.

Marinblå klänning från Massimo Dutti.

Svart klänning från Mango.

Svart stickad klänning från Zara.


Vatten från Jean Paul Gaultier är respekt!

Puro Beach.

Engla är nyvaken.

Yummie.

Mamma och Engla utanför Puro.

Drinkar på Abaco.

Frukt i mängder.

Jag fick en present av mamma.

Världens snyggaste skor!

Skor köpte i köpcentret Porto Pi.

Engla leker i gräset.

Jag fick hattfnatt.

Skor från hm.

Min bror i skjorta från Ralph Lauren och glasögon ifrån Ray Ban.

På Puro Beach.

Här också. Klänning från Zara och örhängen från hm.

Jag fick en jättefin klänning från Monalisa.

Snygga skor från en affär som heter Berschka (eller någonting).

Jag köpte jordens högaste espandrillos.

Engla på vårt hotell.

Jag fick spabehandling på vårt hotell och detta är mina souvenirer där ifrån.

Brittiska Vogue har en ganska glassig båt.

3 kommentarer:

Isabella sa...

Oj vad mycket fint du köpt, specielt klänningarna! Måste bara påpeka hur himla cool din bror ser ut. Riktigt unik stil, andra 15 åringar går fortfarande runt i 96-byxor osv. men han såg ju helgrym ut! :)

Isabella sa...

Vet du om klänningen från Mona Lisa finnsat köpa på någon webb-shop? Riktigt söt var den :)

Tess sa...

Tack så mycket, det blir han nog glad av att höra. Jag har faktiskt aldrig varit inne på webshopen men om den finns där ligger den antagligen under rea för det var sommarkollektionen tror jag. :)