31 juli 2009

Poor me

Hej kompisar. Idag åkte jag in till stan med my twinnie Max, vi lunchade på utecompagniet och handlade födelsedagspresenter och sedan åkte vi hem igen. När vi väl kom hem så satte vi oss på moppen och drog vidare mot Brommaplans vårdcentral. Jag fick träffa en doktor som sa att jag hade någon slags öroninflammation så nu sitter jag här och lyssnar på LW med en stor tuss täckt av sprit i högra örat och kan bara höra i det vänstra. Ganska störande faktiskt och jag tycker en aning synd om mig själv. Den här tussen ska jag alltså täcka av sprit var tredje timme hela helgen(!) och som om det inte var nog så ska jag även duscha med badmössa (glömde fråga hur man tvättar håret) och får inte bada i poolen på en och en halv vecka. Ääh jag skojade förrut, jag tycker inte en aning synd om mig själv utan ENORMT synd om mig själv. Jag som åker till Tylösand på fredag där dem har en galet härlig spaanläggning med pool och allt. Åhh, jag kanske borde pigga upp mig själv genom lite nätshopping?

Inga kommentarer: