05 juli 2009

Skärgården

Hej. Idag har det varit ganska trist väder här där jag bor men på em så åkte vi till Justerö för att kolla på ett hus och där var det soligt och skönt. Vi satte oss där båtarna avgår och käkade glass. Nu sitter hela family och kollar på film och jag passar på att blogga lite.

Igår var jag på middag hos mina bästa vänner. Det var superkul. Vi kollade på en bra film som hette Big fish, tror jag. Den var dock lite klurig att förstå ibland när man såg den på engelska men som tur är så hade jag ju världens bästa tolk Filippa sittandes brevid mig.

Jag sitter och lyssnar på Spotify just nu. Regina Spektors nya album Far. Vilken underbar röst hon har.

3 kommentarer:

Anonym sa...

visst var jag :) haha förstörde nog mer än förbättrade :P saaknar dig
puusssaaar filippa

Anonym sa...

visst var jag :) haha förstörde nog mer än förbättrade :P saaknar dig
puusssaaar filippa

Tess sa...

Du var bäst som alltid, puss sötnos