18 augusti 2009

Sista dagen på sommarlovet

Hejhej. Det har blivit lite torrt på bloggfronten. Igår var jag i stan med sötaste Elin. Vi hade inte träffats på hela lovet så det var roligt att se henne. Vi käkade godaste chevrémackorna på Café Creme och shoppade såklart. Jag köpte ett par svarta Ray Ban Wayfarers, ett par rosmönstrade gummistövlar från Hunter, en tröja och en klänning på Zara och en guldig penna på Ordning och Reda. Idag har jag varit hos min nageltjej och gjort tippar. Fransk mani blev det denna gång med en liten glitterrand. Efter det har jag varit med Filli, Mika och Ella. Idag är alltså sista dagen på sommarlovet. Åk 9 ska jag börja i. Det ska bli trisst att komma tillbaka i gamla rutiner trots att jag har jobbat normalt hela sommaren. Det har dock inte riktigt slagit mig än, blir nog några tårar som fälls ikväll.

Inga kommentarer: