30 augusti 2009

Sthlm Polo

Hej vänner. Igår var jag på Polo. Vi hade en underbar dag. Jag åkte dit tidigt på morgonen för att hjälpa till att fixa i ordning Jolou´s monter. Efter ett par timmar drog eventet igång och rekordmycket folk sökte sig till Stora skuggan. Polo var en intressant sport som jag aldrig hade skådat tidigare. Som sagt, intressant. Det krävdes en del hjärnceller innanför skallen ifall man skulle hinna med i spelet kan jag säga. Våra bord stod precis intill planen så vi hade exeptionell utsikt. Ett stort minus var dock maten. Vi fick vänta i timtal för att den till slut skulle hamna på våra bord. Men vi var inte bittra. Istället fortsatta sedan festen hemma hos oss och vi var cirka 25 pers. Helt oväntat. Några flaskor Moet, rosé och sommardrinkar senare slocknade de flesta runt om i huset. Mina föräldrar påpekade imorse att dem aldrig någonsin hade sett så mycket disk förrut. Vi hade inte ett bestick/glas/tallrik/skål kvar i skåpen. Idag har alla anlänt hemmåt och det som stod på lunchschemat var pizza. Passande. Jag ska försöka lägga in ett par bilder ifrån systemkameran här senare.

Inga kommentarer: