11 september 2009

Fredag

Hej. Idag är det fredag. Äntligen. Den här veckan har det verkligen inte hänt någonting speciellt alls. Ååh, vet ni hur mycket jag hatar att inte ha något riktigt kul att se fram emot. Ungefär så känner jag just nu. Jag brukar alltid tycka att det är riktigt kul när skolan drar igång efter ett långt sommarlov men nu känner jag helt tvärt om. Jag är redan skoltrött. Men jag antar att det kanske är normalt att bli det nu när jag är inne på mitt 10:de skolår. Det är bara att stå ut. Jag har till och med en sådan där hemskt tanke att jag hoppas på att svininfluensan tar över skolan så vi kan få slippa gå i några veckor. För bra för att vara sant helt enkelt. Aja, på höstlovet drar jag till Palma igen och så långt är det väl inte kvar dit. Bara 1000 miljoner veckor eller nått.....!?

Imorgon ska jag hämta ut mitt andra h&mpaket och jobba .

Inga kommentarer: