07 mars 2008

Fakta om mig.

Höger- eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Vet inte faktiskt.
Favoritgodis? Sura saker.
Kläder just nu? Pyamasskjorta och mjukisbyxor + pappas tofflor
Musik just nu? Alicia Keys på Mtv
Vad sa du senast? Kissa då, till min hund.
Sommarplaner? Mallis, hemma, landet
Fisk eller badkruka? Fisk.
Hur många kuddar sover du med? Två.
Favoritväder? Sol.
Morgon- eller nattmänniska? Beror på.
Sparare eller slösare? Det beror på läget.
Tror på liv på andra planeter? Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor? Jag vet inte, ja älskar barn. Inte fler en 4.
Är du kittlig? Ja.
Snarkar du? Inte vad jag vet.
Stjärntecken? Vädur.
Bästa bok: Gossip girl m.m
Vad vill du jobba som? Jag jobbar redan. Men när jag blir stor så vill jag gå på Tillskärarakademin som mamma och sedan bli designer eller jobba med inredning.
Chips, morötter eller godis? Morötter och Godis. Chips är äckligt.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? Ibland. Blogg räknas som en dagbok.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag tror det.
Stökigt eller välstädat? Välstädat.
Gungar du på stolen? Nej, jag får inte för då repar jag golvet (!).
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, jag tror inte det.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger.
Hur många syskon har du? Två. Max (14) Engla (4 veckor)
Är du rädd för blod? Ja, om det är mycket.
Saltar du på maten? Ja, nästan alltid.
Gillar du att sjunga? Ja, men det är inte vackert.
Anser du att du är stark? Absolut.
Brukar du sola? Solarium: ja, Ute: Ibland.
Vad gör du om du får hicka? Håller andan och sväljer tre ggr.
Kaffe, te eller inget? Oftast te men ibland latte om jag är trött.
Vad längtar du mest efter just nu? Min förelsedag 25 mars och Resa till Prag 26 mars.

Jag tog detta från Ella.

Inga kommentarer: