07 mars 2008

Sjuk


Idag är jag sjuk. Jag har varit sjuk hela veckan och borde egentligen nog inte ha varit i skolan, för min och alla andras skull. Egoist som jag är struntade jag i det för att inte missa så mycket.
Bebis är inte hemma så vi kan inte ligga och mysa heller. Ingenting är det på tv utan bara massa skit som Tvshop, Ellens show, Oprah (vilket kan vara bra ibland), Rachel ray, Capish och Ordjakten. Blää. Jag var inte med på volleybollen igår, jag är för slöö! Jag tänker bara sitta här framför datorn och äta Ben och Jerry´s de närmsta timmarna och läsa bloggar och spana in nätsidor som H&M, Topshop, Nelly och Asos. Tjoho. Vid 2 ska jag ringa till Clara och fråga om läxor. Sen ska jag ha manikyr och duscha och kanske baka. / T

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigt att va sjuk. Mår du bra nu? PUSS! <3

Maila mig! sa...

Japp, ja rätt så. Puss <33