26 maj 2008

Det tar emot

Heej. Egentligen bör jag ha fotbollsträning just nu men jag skippade den eftersom jag känner mig lite dålig. Efter skolan gick jag och Clara och köpte matsäck till morgondagen då vi ska idrottsdag på Stora mossen. Det blev rostbiff och potatissallad till både mig och Clara, mums! Sedan gick vi hem till mig och badade i poolen och hoppade studsmatta. Jag visade Clara mina nya klänningar och bad om råd vilken jag ska behålla och ifall jag ska sälja någon osv. Hon gillade båda starkt och jag fick intrycket av att hon ville att jag ska spara båda två. :) Nu har jag iallafall kommit fram till att jag ska sälja den utan axelband. En tjej hade kommenterat i förra inlägget att hon ville köpa den av mig, vi får väl se hur det blir. Bort ska den! Det tar emot, men så är det. Kram Tessan

4 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar ju bra att hoppa studsmatta och bada istället för att gå på fotbollsträning..du måste verkligen vara sjuk.. ;)

//Mårris

Anonym sa...

Hej mogna morbror;)
Ja, haha.. :)

Anonym sa...

snygg klänning!

Maila mig! sa...

tack mickan :)