26 maj 2008

Hm trend klänningar.

God morgon! Mamma och pappa kom hem i natt och vet ni vad dom hade med sig till mig? Nämligen den omtalade klänningen från Hm Trend som jag har letat efter. Och inte nog med det, utan också en klänning med samma mönster fast i en annan modell. Jag fick också de bruna kilklackarna från Hm som tagit slut i hela Sthlm. Klänningen med axelband har en djup uringning i bak och är i "bikinityg". Den har även underkjol. Den andra klänningen utan axelband är i enklare material och utan underkjol. Jag tänker ha den första klänningen på skolavslutningen. Jag tror faktiskt att jag ska sälja den andra på blocket/tradera. Jag har varit inne där och kollat på priserna och så, folk är ju galna, vissa säljer den för 1000 kr!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låt mig köpa den av dig :)?

Anonym sa...

Självklart! Maila mig på t.aren@hotmail.com

Anonym sa...

Hejdu! nu kanske detta är försent, men har du klänningen kvar? och vilken storlek var den? Vänligen Linneth:)