01 maj 2008

Ikea

Hej, jag hann aldrig skriva igår. Slutade halv 4. Vi åkte till majbrasan vid sex och stog där och sålde popcorn till klockan var halv tio. Det var minst 10 meter kö under hela kvällen fram till popcornmaskinen. Det är verkligen ett perfekt sätt att tjäna pengar på. Inte ansträngande och inte svårt. När vi var klara gick vi hem till Yxkull. Jag hann i princip säga hej till alla där innan jag somnade i deras soffa. Haha. Idag har jag varit på Ikea och nu sitter jag och tar det lungt. Snart ska jag ringa till Clara som ska åka till New York imorgon. Vad jag kommer sakna dig! Tänk på mig när du går omkring där i Central Park eller shoppar. Jag kan dock trösta mig med att jag ska åka till Mallorca om cirka en och en halv månad. :) Hoppas ni hade en bra valborg!
Btw så sitter jag här och lyssnar på Lars Winnerbäck, tihi.

Inga kommentarer: