20 maj 2008

Kul dag.

Hej. Jag är hemma tidigt idag, vi fick håltimme de två sista lektionerna. Slutade alltså 12. Idag var det 50-tals tema i våran skola så alla skulle vara utklädda till något 50-talsaktigt. Jag var en pink lady i Grease. Friends åk 9 dansade till Greaselåtar och en kille i sexan trollade. Det har varit en väldigt slapp dag, inga jobbiga lektioner eller så. Jag var tvungen att boka om min tandläkartid som jag hade idag igen. Det hade varit så pinsamt att åka in till stan så som jag ser ut. Jag har inte fått några läxor den här veckan. Det känns alldeles för bra för att vara sant. Snart ska jag hämta barnen, jag ska vara barnvakt imorgon också. Någon dag ska jag försöka boka klipptid också, jag är ju jämt så upptagen efter skolan så jag hinner aldrig. Imorgon ska jag troligen ha på mig kjolen jag köpte på Topshop förra veckan, jag fotar och lägger upp på bloggen såklart! En väldigt bra nyhet är att Gossip girl börjag idag, jippie :)

Inga kommentarer: