25 maj 2008

Mammas dag

Hej! Det är morsdag idag, dock utan mamma. De är i Budapest och kommer hem i natt. Jag har saknat Engla såå. När hon kommer hem så väntar massa blommor och presenter till henne på köksbordet. Jag har plockat en bukett med syrén som doftar ljuvligt. I morse hade jag fotbollsmatch som dock slutade med förlust. Tyvärr. Efteråt satte jag mig med bikini vid poolen och solade. Min morbror kom med goda beagels till lunch och sedan kom Mikaela och Filippa. Vi badade hela dagen och hade det jätteskönt i det härliga vädret. Det är i princip allt jag har gjort idag, och lite städning här hemma. Hoppas ni får en härlig kväll! Kram T.







-Filippa på poolkanten.
-Söta, somriga Engla.
-Mikaelas tröja matchade syrénen bakom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fan vilken ful tröja jag hade på mig! ah!

Maila mig! sa...

NÄ mickan, säg inte så! Den var ju jättefin!