12 maj 2008

Måndag

Hej. Vi vann fotbollsmatchen igår! 3-1 blev resultatet. Vi mötte Hässelby Gård. Vi fick sluta 5 över två idag istället för 20 över. Vi hade svenska som i vanliga fall brukar vara mitt favoritämne men som just nu är oerhört långtråkigt eftersom vi går igenom gramatik som tydligen ska vara bra att kunna i gymnasiet. Att man inte får skriva dom, mej, dej osv. Det är möjligt att jag kommer fortsätta skriva dom eftersom jag tycker dem ser så fult ut, men mig och dig skriver jag alltid. Jag träffade Clara igår på kvällen och hjälpte henne med läxor och så. Idag i skolan gav hon mig en rosa Victoria´s secret-påse med en jättegod kräm i. Hon är så söt. Jag badade aldrig igår, jag vågade inte, undra när första gången blir! Idag är det blåsigt och kallt ute så jag känner inte för att doppa mig. Efter skolan gick jag och Clara till några affärer på Ålstensgatan och en av dom var en secondhand butik. Jag köpte en snygg tunika från Zara som jag hade spanat in på Zara tidigare och en klänning från Indiska. Jag hittade också en sovpåse från Dior till Engla och en söt sparkdräkt. Jag har massa läxor att göra, kram.

Inga kommentarer: