03 juni 2008

En bra dag.

Tjo. Aquaria var trååk. Julia, jag och Arvid åkte tidigare därifrån och kollade i lite affärer och åkte sedan vidare till Åkeshov där vårat skolfotbollslag skulle spela finalmatch. Tyvärr förlorade dom finalen och kom tvåa i skol-dm. Senare badade och solade jag som vanligt i det underbara vädret. Jag hittade också en Avi från posten i brevlådan när jag kom hem. När jag gick och hämtade ut paketet så visade det sig att det var de två läckra tunikorna från Jolou som jag skrivit om tidigare. Gissa om mamma och jag blev glada! Det första vi gjorde var att sätta på oss dem och gå en promenad till torget för att visa upp oss lite med dem på! Tack snälla Pernilla, de passade perfekt på oss båda!

Julia är rädd för hajarna, haha.
Min mamma med snygg Jolou-tunika.

Inga kommentarer: